Thursday, April 26, 2012

New shoes, new post...


This day has gone very quickly. As always I was really busy, but I found a bit of a free time for strolling around the city. And since it often ends up with some shopping, not even today I have not came home empty handed. I caught one pair of shoes in "Zara" and hurriedly went out not to spent more money. These heels were enough to elicit a smile on my face (although the Sun has already done it), and beautify this real spring day...

Današnji dan mi je baš proleteo. Kao i uvek pun obaveza, ali našlo se malo vremena i za skitnju. A kako se švrljanje po gradu često završi nekim shoppingom, ni danas nisam došla kući praznih ruku. Ulovila sam jedne cipelice u "Zari" i brže-bolje izletela napolje kako ne bih potrošila još para. I ovaj jedan par štiklica mi je bio dovoljan da mi izmami osmeh na lice (mada je to Sunce već uradilo) i ulepša ovaj pravi prolećni dan...





As you can see, the model is quite ordinary, but this is the color I have been searching a long time. Besides, I really like the heel so I do not see any reason why I would not housed this pair. We can never have enough shoes, right? So, do you like it? I am looking forward to see your comments. And do not forget to enter my GIVEAWAY!

Kao što možete da vidite model je skroz običan, ali ovo je boja koju sam dugo tražila. Pored toga, jako mi se sviđa štikla, stoga ne vidim ni jedan razlog zašto ne bih udomila još jedan par cipelica. Njih nikad dosta, zar ne? Pa, da li vam se dopadaju? Sa nestrpljenjem očekujem vaše komentare. I ne zaboravite da se prijavite za moj GIVEAWAY!

18 comments:

  1. Super su, boja je zaista lepa, sigurna sam da ces ih lepo nositi

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super su cipele i boja. ;) A ne mogu da skontam sta je to na stikli na onoj prvoj fotki?

    http://nosceteipsum9.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto... Super su cipele-pre svega boja

      Delete
    2. To krem sto vidite kod stikle, takve su skroz ispod...a odatle pocinje ta boja, pa malo cudno izgleda na slici :)

      Delete
  3. Predivne su cipelice, boja je odlična može super da se kombinuje :)

    ReplyDelete
  4. love your blog:)Maybe we can follow each other? http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Your blog is creative and attractive.I am happy to follow you as creativity of any kind attracts me.
    http://jhilmildsaha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Naravno da nikada nije dosta! :D Slazem se, zasto da ne?!
    Slatke su bas. Reci mi jesi li trazila kutiju ili su ti sami dali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa njima uvek problemi... Naravno da sam opet morala da im trazim jer je drugacije necu dobiti. Kazu kako bacaju sve kutije i kako je ni u jednoj Zari ni po intostranstvu necu dobiti. Stvarno mi nisu jasni. A pre sam uvek dobijala, nego u poslednje vreme moram da ih moljakam da mi iskopaju neku iz magacina :D A ako ista mrzim, to je kad mi daju cipele bez kutije :D :D :D

      Delete
    2. Hvala na odgovoru. :) Tako sam i mislila... Strasni su! :/

      Delete
    3. Nisu mi jasni, ali sta da se radi...ja i dalje teram po svome, i ne izlazim dok ne dobijem kutiju. :D hehe... :)

      Delete
  7. Divne su, a ja sam taman htela da te pitam kako si dosla do kutije, kako?? Danas sam slagala obucu i muku mucim jer tacno nemam gde sa mojim Zara cipelama, al' ajd' uglavnom ih kupujem na rasprodaji, pa mi bude bez veze da trazim, jer mislim da njihovi modeli ne vrede po punoj ceni, ali ove jesu lepe. :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bile na rasprodaji ili ne, nemoj da ti bude bzvz, slobodno im pridji i trazi bas kao i ja...jer je sasvim logicno da se uz cipele dobije kutija. ;) :*

      Delete
  8. lovely pair. Its so classy and versatile. Great choice dear

    xx
    www.girllilikoi.com

    ReplyDelete