Wednesday, May 2, 2012

First of May


First May is known as the Worker's Day. Everybody usually celebrate it with a barbecue in nature. I was not in the mood for it, so I decided that, unlike previous years this one spend in the city. I jumped into my favorite and most comfortable rose high heels and went to loitering. Unfortunately, the pictures you see in this post were created before Eve, and not quite turn out as nice as could be, but I think this is not so bad. The photographer this time was my dear friend Andrea, whom I have to be grateful for the tremendous patience she had.
P.S. A big thank also to Modni Vrisak who published my another outfit post that you can see HERE..
.

1. maj poznat kao praznik rada. Svi ga uglavnom proslavljaju uz roštiljanje u prirodi. Ja nisam bila raspoložena za to, pa sam se odlučila da za razliku od prethodnih godina ovaj provedem u gradu. Uskočila sam u moje omiljene i najudobnije roze štiklice i krenula u skitnju. Na žalost, slike koje vidite u ovom postu su nastale pred veče, pa nisu baš ispale lepe kao što su mogle biti, ali mislim da ni ove nisu toliko loše. Fotograf je ovoga puta bila moja drugarica Andrea, kojoj se zahvaljujem za ogromno strpljenje koje je imala.
P.S. Veliko hvala i Modnom Vrisku koji je objavio još jedan od mojih outfit postova koji možete videti OVDE...


P.P.S. Have you entered my first GIVEAWAY? Time goes by quickly...
P.P.S. Jeste li se prijavili za moj prvi GIVEAWAY? Vreme odmiče...

I was wearing: 
Shirt: Zara
Jeans: Zara
Heels: Zara
  Scarf: H&M
Earrings: Six
Bag: Carpisa
 
 
  

20 comments:

  1. Kul je outfit,mada po meni te cipelice nikako ne idu uz ostatak outfita. Cipelice,s obzirom da su satenske ako se ne varam, su nekako svecanije/elegantne dok je ostatak outfita prilicno opusten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak nisu dobre slike :/ Nisu cipelice toliko svecane kao sto izgledaju...na slikama se vise sijaju nego sto se sijaju uzivo. I skroz su ok za ovakav outfit, bas sam ih zato i izabrala.

      Delete
    2. Ni po meni ne idu, ama nikako.

      Delete
    3. Slikacu ih jednom preko dana pa cete videti da se ne sijaju i da skroz idu uz ovu kombinaciju. Uz ovo nikada ne bih ni nosila neke sjajne satenske... Ali shvatam da na slikama izgledaju potpuno drugacije i razumem vasu reakciju.

      Delete
  2. The heels are lovely!

    http://myveryownoneyearproject.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Stiklice su jako lepe, i boja je lepa :)))

    ReplyDelete
  4. bas si slatka, ova boja ti preeelepo stoji!

    ReplyDelete
  5. Zgodnica moja, preslatke su ti cipelice!!! :)***

    ReplyDelete
  6. nice shoes..
    kisses
    http://color-blockbyfelym.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Preslatko! :) xx

    teenfashioncorner.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  8. Super je look, narocito cipelice!! U pravu si potpuno za njihov karakter, zbog blica izgledaju sjajnije nego sto jesu!:)

    ReplyDelete
  9. Videla sam te cipele uzivo tako da mi skroz idu uz ostatak outfita :)

    ReplyDelete
  10. meni isto ne pašu baš uz ostatak :O

    ReplyDelete