Sunday, July 22, 2012

OASAP dress


I always say shopping is cheaper than a psychiatrist. That is something that always cheers me up and elicit a smile on my face. Simply, that's my drug! This week passed so quickly and ended with great shopping in Hungary. Yes, I was in Belgrade in Thursday and visited both shopping centers, but it's always better to shop abroad, partly because of large selection of clothes and partly because of prices. So instead of visiting "Fashion Park" Outlet in Indjija (how we planned), we decided to spend our Friday in Szeged. It was my idea and it really paid off because my sister has found everything she needed for her engagement. Big yeey! As for my outfit, I chose to spend day in this fantastic OASAP dress which arrived right on time. Currently, this is my favorite piece in the wardrobe. Color is amazing and details as well. It is suitable for walking during the day (like I did it) in combination with flat sandals, but it's also suitable for the night in combination with some heels. How do you like it?

Uvek kažem da je shopping jeftiniji od psihijatra. To je nešto što me uvek oraspoloži i izmami mi osmeh na lice. Jednostavno, moj lek za sve! Ova nedelja mi je baš proletela i završila se jednim solidnim shoppingom u Mađarskoj. Da, bila sam u Beogradu u četvrtak i obišla i Ušće i Deltu, ali je uvek lepše kupovati u inostranstvu, što zbog većeg izbora garderobe, što zbog cena. Tako da smo umesto "Fashion Park" Outleta u Inđiji (kako smo planirali), ipak odlučili da petak provedemo u Segedinu. To je bila moja ideja i mislim da se odlazak isplatio jer je moja sestra pronašla sve što joj treba za njenu veridbu. Veliko yeey! Što se tiče mog outfita, taj dan sam se odlučila za ovu fantastičnu OASAP haljinu koja je stigla baš na vreme. Trenutno je ovo moja omiljena krpica u garderoberu. Boja je predivna, kao i detalji. Pogodna je za šetnju preko dana (kao što sam to ja uradila) u kombinaciji sa ravnim sandalicama, ali je isto tako sjajna za noćni provod u kombinaciji sa štiklicama. Kako vam se dopada?












I was wearing:
Dress: OASAP
Sandals: Killah
Bag: Replay
Watch: D&G
Earrings: Six
 

35 comments:

  1. prelepa haljina, ja htela da je porucim ali je ostala samo u zutoj boji..a to mi nesto ne lezi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zuta nije tako lepa...ali je zato ova predivna! :))

      Delete
  2. Haljina je pun pogodak. Odlicna kombinacija.

    ReplyDelete
  3. super haljinica, bas za letnje dane!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, leprsava je i u pravoj letnjoj boji :))

      Delete
  4. Replies
    1. Hvala, slazem se... Sve pohvale za oasap! :))

      Delete
  5. Haljinica je bas lepa, i boja je lepa, vidi se da si uzivala u shopingu :))

    ReplyDelete
  6. Predivna je haljinica! I ja sam o njoj razmisljala i odustala u poslednjem momentu jer vec imam mint haljinicu :)
    Divno ti stoji ;) jedva cekam da vidim sta si sve kupila :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam imala nijednu mint, tako da mi je ova dobro dosla...i nisam se pokajala sto sam je narucila, jer je stvarno predivna!! :)
      A u nekom od narednih postova cete videti sta sam kupilaaa :)

      Delete
  7. Super je haljinica :) I ja razmishljala da je uzmem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad otprilike vidis kako izgleda. Mada je meni lepsa uzivo nego na slici :)

      Delete
  8. super haljinica :)
    volim ove boje :)
    poseti moj blog :)

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava letnja boja... :) Pratim te, imas jako lepe kombinacije :))

      Delete
  9. Gorgeous dress! I am in love with this mint color too!

    http://styledesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Haljinica je fantasticna,a jos bolje ti stoji :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I vi ste ovde mlada damo :)

      Delete
    2. I ona je od skoro pocela da prati blogove ;)

      Delete
  11. Your eyes are so beautiful and they're compatible with your dress !

    ReplyDelete
  12. Lovely dress honey!
    I am curios to see what you bought :D

    Kisses
    L3
    http://lisalatroisieme.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bas je slatka haljina.
    Drago mi je da ste pronasle sta vam je trebalo u Segedinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz pomoc cipelice-stiklice, prvo smo se dobro informisali a onda krenuli na put :)))
      Tako da, HVAAAAALA :)))

      Delete
  14. I am in love with your dress! Would be very nice if we could follow each other?

    Alexia
    http://theillustrated-edge.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jaoj, haljinica mi je savrsena! Samo sto bih je ja nosila na stikle! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno i ja cu ih nositi uz stiklice, ali taj dan mi je vise odgovaralo nesto ravno, mada mislim da se i to lepo uklopilo... :)

      Delete
  16. Wow!!! Your dress is amazing :) Love it. And I must to say that you have such a nice watch :) This is my first visit on your blog, but I like it. This is the reason, why I´m your new follower and I´m waiting for a new post :) If you want, you can visit my blog :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Cute dress! I love how it matches your nails! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete